środa, 12 czerwca 2013

ZWĄTPIENIE

Pustka w mym sercu.. próżnia.. nic!
Dni długich bieg ciągnących się jak rzeka
Czekam kiedy przyjdzie od ciebie do mnie list
Choć zaczynam wątpić czy warto czekać

Żal w moim sercu jak wulkan grzmi
I tęskny do ciebie gra we mnie ton
Lecz ty milczysz.. dlatego smutno mi
A milczenie twe bije w mym mózgu jak dzwon

Dreszcz szarpie mocno mą duszą tułaczą
Oglądam ostatnią od ciebie do mnie kartkę
Dobrze, że na niej chociaż róże płaczą
Nad mym życiem które nic nie jest warte

A może  ciebie w ogóle nie ma?
Może to tylko wymysł wyobraźni?
Może to taka serca potrzeba
By w duchu troszkę było raźniej..

Nie wiem komu posyłam to wyznanie
Czy pisanie tego sens jakiś ma
Może już nigdy nie usłyszę "kochanie"
I prędzej czy później dosięgnę dna

Lecz jeśli jesteś i myślisz o mnie
Ale wciąż nie wiesz czy chcesz być ze mną
Nie pozwól bym szukał Ciebie pośród wspomnień
I napisz proszę choć słowo.. jedno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz