piątek, 14 czerwca 2013

BIBLIOTEKA WSPOMNIEŃ

 Kiedy zmęczenie  daje się we znaki
 I przychodzi moment, w  którym dręczy znużenie
 Wynalazłem dla siebie sposób oto taki
 Jak na chwilkę odpocząć i złagodzić zmęczenie

Nie ważne czy jest to spacer, czy fotel wygodny
Czy jestem sam czy może przychodzi ktoś do mnie
Czy dzień jest upalny, cz też może chłodny
Ja wtedy się udaję do biblioteki wspomnień

Bo tam nie brakuje mi zupełnie niczego
Ani głośnego śmiechu  czy też cichego słowa..
jak zwykle w takich chwilach nie pytam „dlaczego"
Tylko pozwalam sobie na wszystko od nowa

Biblioteka wspomnień to takie miejsce fajne
Gdzie są książki z dzieciństwa  i pierwszego kochania
Gdzie są nasze pamiętniki podpisane „tajne"
Bo wyłącznie dla nas  są do przeglądania

Mam katalog  a w nim … wszystko ułożone
Starannie,  według dat lub według autora.
Niektóre wspomnienia są bardzo stłoczone
Inne samotne ,spękane jak drzew starych kora

I wypożyczam sobie stamtąd  jakieś piękne wspomnienie
Czasem jedno a czasem .... nawet kilka wspomnień
Takie co jest jak serca aria i łez wysuszenie
Lub to napisane przez los tylko do mnie

Więc gdy dopadnie  i ciebie taka ciężka chwila
Kiedy sypać  będzie ci się wszystko nieprzytomnie
Ty się zatrzymaj .. i wznieś ....  lotem motyla
I wypożycz coś koniecznie z biblioteki wspomnień  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz