środa, 12 czerwca 2013

ZANIM ZAŚNIESZ - POMYŚL O MNIE

Nim oddasz się z błogością w objęcia Morfeusza
A twe długie rzęsy spoczną przytulone do siebie
Gdy umilknie szept twój cichy, który tak porusza
I szal utkany z gwiazd złotych rozwinie się po niebie
Wiatr jeszcze poniesie zapach twojej skóry
Pocałunki zwilżą usta niczym woda źródlana
Nim nadpłyną snu zasłony tak jak płyną chmury
Pomyśl o mnie zanim zaśniesz moja ukochana
Twoje myśli sen wyryje dłutem w sercu moim
W oczach slajd kolorowy z rysunkiem twojej twarzy
Gdzieś przez moment odszedł smutek z niepokojem
Bo myśl twoja o mnie pozawala ciągle marzyć
Jeszcze tylko w czarodziejskim blasku świecy
Zanim oddech  głęboki sprawi, że ten zgaśnie
Wyślij do mnie twój dotyk  delikatny i kobiecy
I tylko proszę pomyśl o mnie, pomyśl..  zanim zaśniesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz