środa, 12 czerwca 2013

KIM JESTEM?

KIM  JESTEM ?

Znów  znalazłem się na kolejnym zakręcie
Welon myśli przesłonił rozsądku granicę
Zatopiony w przeżyć szalonym odmęcie
Usiłuje odnaleźć właściwą mi ulicę

Potok wątpliwości jak grad mnie zasypał
Potok zdarzeń niczym burza przytłoczył
A rozsądek bez przerwy i wciąż pytał
I zaprosił do pomocy moje oczy

Na tej dziwnej wewnętrznej naradzie
Nikt wołań serca nie posłuchał
Rozum ścierał się z duszą w tyradzie
Lecz odpowiedź na nią wciąż była głucha

Nie znam  przecież prostych odpowiedzi
Dla pytań, które są  głosem rozsądku
Jak długo tylko umysłem się śledzi
Życia przebieg od samego początku

Nie rozprawię się wewnętrznie sam z sobą
Nie pogodzę zdania w sercu i w rozumie
Bo wciąż jestem tylko zwykłą osobą
Jedną z wielu zagubionych w wielkim tłumie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz